ТМРА "Қазақстан темір жолы" үшін жаңа тарифтер бекітті

Қазақстан
838
Тарифтерді өзгертудің негізгі себебі 608,6 млрд. теңге мөлшеріндегі сомада 5 жылдық инвестициялық бағдарламаны іске асыру болды

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті "Казақстан темір жолы" ұлттық компаниясы" АҚ-ның магистральдық темір жол желісінің қызметтеріне тарифтер бекітуге арналған өтінімін қарады, деп хабарлады аталған ведомствоның баспасөз қызметінен. 

Өтінімді қарау нәтижелері бойынша осы көрсетілетін қызметтердің тарифтері келесі жылға мәлімделген   22,8 % және 2017-2020 жылдарға 7 % орнына 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап және жыл сайын (2020 жылға дейін) орташа  есеппен  4 пайызға ұлғаяды.

ҚТЖ мәлімдеген тариф жария тыңдауларда талқыланды. Сондай-ақ бизнес қауымдастықпен бірлесіп талқылау өткізілді. Нәтижесінде  4 пайыздық деңгейінде (орташа есеппен) бекітілген өсу «Республикалық  тау-кен және тау-кен металлургиялық кәсіпорындар қауымдастығы» ЗТБ және «Атамекен» ұлттық кәсіпкерлер палатасы қолдады.  

Тарифтерді өзгертудің негізгі себебі  608,6 млрд. теңге  мөлшеріндегі сомада 5 жылдық инвестициялық бағдарламаны іске асыру болды. Осылайша ҚТЖ жаңа тарифі ең алдымен өз қызметтерін үздіксіз және қауіпсіз көрсету үшін жаңа құралдарды салуға және жаңғыртуға   инвестицияларды көздейді. 5 жыл ішінде мынадай іс-шаралар іске асырылады:

жолдың үстіңгі құрылысын күрделі жөндеу;

Алматы-Шу  учаскесінде екінші жолдардың  және Астана қаласындағы  жаңа  темір жол вокзалының бірінші кезектегі құрылысы; тартымдық шағын стансаларды жаңғырту;

Стансаларды жаңғырту, разъездердің, қосымша парктің  құрылысы;

Поездар қозғалысын аралық реттеу жүйелерін салу, ТОБЖ (талшықты-оптикалық байланыс желісі) және басқалар.


ҚазАқпарат

Согласны ли вы с тем, что в Алматы нужно ввести платный въезд?
34 %

Да. Это улучшит ситуацию с пробками в центре

13 %

Нет. Это только лишний повод содрать деньги с людей

5 %

Да. Но если только въезд будет бесплатным для тех, кто живет вне города, а работает в нем

20 %

Нет. Это нарушение моего права на свободу передвижения

28 %

Оставлю свой вариант в комментариях

Комментарии

{{ comment.comment_author }}

{{comment.datetime}}

{{comment.text}} Ответить

{{ comment.comment_author }}

{{comment.datetime}}

{{comment.text}} Ответить

{{ bodies[news_open].title }}

{{ bodies[news_open].rubric }}
{{ bodies[news_open].views_count }}
{{ bodies[news_open].preview }}
Согласны ли вы с тем, что в Алматы нужно ввести платный въезд?
34 %

Да. Это улучшит ситуацию с пробками в центре

13 %

Нет. Это только лишний повод содрать деньги с людей

5 %

Да. Но если только въезд будет бесплатным для тех, кто живет вне города, а работает в нем

20 %

Нет. Это нарушение моего права на свободу передвижения

28 %

Оставлю свой вариант в комментариях

Комментарии

{{ comment.comment_author }}

{{comment.datetime}}

{{comment.text}} Ответить

{{ comment.comment_author }}

{{comment.datetime}}

{{comment.text}} Ответить